Wracamy do ćwiczeń

Haha witam was moi kochani po małej przerwie <3

Przepraszam was bardzo za to, że ostatnio nic nie pisałam lecz jest to spowodowane tym, że nie mam czasu na komputer :/ Ale z tym już koniec. Wreszcie ruszyłam dupsko XD i powracam do dawnego pisania. A więc zaczynajmy …..

. Nie wiem jak wy ale ja nienawidzę ćwiczyć na w-f Pffff Albo gramy w nogę albo w siatę. Nic poza tym. Dlatego zaczęłam ćwiczyć sobie w domciu (ćwiczę też aby  zużyć moją nadmierną energię).

1.  http://xpychotkax.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/926349/files/blog_do_3224697_8048837_tr_a6weidera.jpg  Wspaniale formuje brzuszek :)

2.  http://www.psychodietka.pl/2013/09/przysiadamy-przez-30-dni-squat.html  Dobre na  tyłek :>

3.  http://odchudzone15.blogspot.com/2012/12/cwiczenia-na-posladki.html Również na tyłek

4. Świetnym pomysłem są ćwiczenia wraz z Ewą Chodakowską ;)  https://www.youtube.com/watch?v=msObwFzk1jA

5. A tu coś dla ambitniejszych  http://zapytaj.onet.pl/Category/012,026/2,8583704,Jak_szybko_zrobic_szpagat.html

6. Superowym pomysłem jest też pójść biegać, nie musi być od razu przebiec ogromny dystans. Najlepiej sobie zwiększać co tydzień :>

Oczywiście nie robię tego wszystkiego jednego dnia, zajęłoby mi to wiele czasu, dlatego robię po jedną, dwie rzeczy. Mam nadzieję, że się podobało i macie motywację. Nie martwcie się do wakacji będziemy piękne XD Do zobaczenia w następnym poście Arbuziki <3

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>